preview_Winnie_Harlow___Hayley_Baldwin_Tommy_Icons_BTS_Fall_18_High_Res

Tommy Hilfiger представя колекция Tommynow Icons за есен 2018 по време на събитие „Виж сега, купи сега“ в Шанхай

04 септември 2018

За пети пореден сезон Tommy Hilfiger ще даде възможност за достъп на потребителите до уникалната си платформа „Виж сега, купи сега“, която тази година се реализира в Шанхай. Заедно с посланиците на марката Люис Хамилтън, Хейли Болдуин, Уини Харлоу и Маги Янг брандът се фокусира върху лидерите на днешното време, които вдъхновяват и предизвикват промяна.

Събитието през есента на 2018 г. ще акцентира върху иновациите в модата чрез мъжки и дамски колекции, които ще бъдат достъпни за продажба в една екосистема от канали в повече от 70 страни по света, включително най-голямата световна платформа за електронна търговия Tmall.

preview_TOMMYNOW_DRIVE_jpeg

Tommy Hilfiger, представен в България от SARKK SA, организира TOMMYNOW ICONS – празник на емблематичния американски стил, вдъхновен от съвременните лидери, които са основният двигател на положителната промяна в света. На фона на Шанхай, събитието подчертава връзката на Tommy Hilfiger с Азиатско-тихоокеанския регион, пазарът с най-голям потенциал за растеж. Тази есен шоуто TOMMYNOW, петото за марката събитие по време на сезона, ще се състои във вторник, 4-ти септември, от 19:30 часа в Шанхай, Китай.

preview_FALL_2016_TOMMYNOW_SET_SHOT_copy

Нашата платформа TOMMYNOW е мястото, където духът на марката и ангажираността ни към модерната класика достигат пълното си изражение.Този сезон си партнираме с Люис Хамилтън и други личности от цял свят, чиито изключителен стремеж и оптимистична енергия вдъхновяват останалите да следват мечтите си. Тези отличителни черти на характера са това, което ще направи съвременните лидери икони на утрешния ден. TOMMYNOW продължава да се развива, отвеждайки марката, партньорите й и потребителите на пътешествие чрез невероятни кампании и колекции, подходящи за живот по един наистина иновативен и социално ангажиращ начин.

preview_Tommy_Hilfiger__Dee_Hilfiger

ТОМИ ХИЛФИГЕР

Следвайки успеха на първия тур от ревюта TOMMYNOW, събитието през есен 2018, надгражда емблематичния за Tommy Hilfiger формат „Виж сега, купи сега“. Премиера по време на шоуто ще направи първата колекция TommyXLewis в колаборация с британския автомобилен състезател, четирикратен шампион на Формула 1 и световен посланик на мъжката колекция на Tommy Hilfiger – Люис Хамилтън. Капсулната дамска колекция TOMMY ICONS, чиито посланици са моделът Хейли Боудин, моделът и активист Уини Хароу и актрисата Маги Янг, също ще дебютира по време на шоуто. HILFIGER COLLECTION ще съчетае ревютата на дамската и мъжката колекции за трети път. Това е и връхната точка в продуктовата гама на TOMMY HILFIGER. HILFIGER COLLECTION е усъвършенствана и приповдигната, съчетаваща американското наследство на бранда със съвременно влияние и игриви модни решения. Всички визии, представени на ревюто, ще бъдат достъпни за покупка в мрежа от канали, включително в магазините TOMMY HILFIGER, на tommy.com, както и в избрани партньорски магазини и в социалните мрежи в повече от 70 страни. Tommy Hilfiger продължава партньорството си със световни топ компании, които създават вдъхновяващи активации по целия свят, като фокусът през този сезон е Китай. Брандът наскоро обяви, че на 4-ти септември ще си партнира с Alibaba Group за Super Brand Day на най-голямата в света платформа за онлайн търговия – Tmall.com. Ревюто TOMMYNOW ще се излъчва на живо в Tmall.com, а потребителите ще се насладят на вълнуващи активации. Артикулите, поръчани в областта на Дзянсу, Джъдзян и Шанхай ще бъдат доставяни в рамките на 24 часа. По време на ревюто в Шанхай Tmall ще поставят специални огледала с 3D ефекти, които ще позволят на гостите да пробват техните любими модели от колекцията TOMMY HILFIGER за есен 2018, както и да поръчат избраните артикули веднага с доставка до дома им.

Информацията за #TOMMYNOW ще бъде достъпна в социалните мрежи на бранда, както и онлайн на tommy.com Приятелите и последователите на бранда могат да се включат в дискусия в социалните мрежи като използват #TommyHilfiger и @TommyHilfiger.

Ако сте харесали сайта ни, станете наш приятел във Facebook, за да получавате винаги нова и актуална информация.

Сподели статията в:

Още по темата

Остави своя коментар през Facebook

Публикувайте коментар

Харесвай тази страница :)