GettyImages-1059451932-818x545

Victoria’s Secret сваля от екран модното си шоу

13 май 2019

В отчаяното си желание да осъвремени имиджа си Victoria’s Secret тази година няма да излъчва своето добило вече емблематичен статус ежегодно модно шоу по телевизията. Производителят на дамско бельо, който провежда бляскавото събитие всяка година, с изключение на една, от 1995 г. насам, е решил да „преосмисли“ концепцията на ревюто. Това заяви в имейл до служителите основателят на компанията майка L Brands Inc. Лес Уекснър.

„Модата е бизнес на промяната. Трябва да се развиваме и променяме, за да растем“, посочва той в текста, цитиран от Bloomberg. „Продължавайки напред, ние не вярваме, че телевизионната мрежа е правилното място. През 2019 г., а и след това, ние се фокусираме върху разработването на вълнуващо и динамично съдържание, както и един нов вид събитие“, посочва още той.

index

По думите на Уекснър новото съдържание ще бъде представяно на клиентите през платформи, към които те вече са привързани, и по начин, който „разширява границите на модата в глобалната дигитална епоха“.

Компанията отказа да коментира плануваните промени, както и на какви платформи ще се излъчва шоуто.

 

Ако сте харесали сайта ни, станете наш приятел във Facebook, за да получавате винаги нова и актуална информация.

Сподели статията в:

Още по темата

Остави своя коментар през Facebook

Публикувайте коментар

Харесвай тази страница :)